1. Czy można odebrać zamówiony towar osobiście? |
Tak, ale po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym oraz po uprzednim podaniu modelu, koloru i rozmiaru.
|
2. Czy sprzedawane artykuły są nowe? |
Tak, wszystkie artykuły sprzedawane w sklepie są nowe.
|
3. Czy zamówiony towar można zwrócić/wymienić? |
Tak, można zwrócić lub wymienić na inny do 10 dni za okazaniem paragonu.
|
4. Ile kosztuje wysyłka zamówionych przeze mnie artykułów? |
Kurierem:
wpłata na konto - 17 zł
za pobraniem - 27 zł. W przypadku przesyłek o wartości mniejszej niż 200 zł istnieje możliwość wysłania paczki Pocztą Polską (wg cennika poczty polskiej).
|
5. Jakie są dostępne sposoby płatności? |
Wpłata na konto czyli tzw. "przedpłata"
Pobranie czyli płatność przy odbiorze
|
6. Czy wszystkie towary dostępne w sklepie internetowym są dostępne w magazynie, w Bielsku Białej? |
Posiadamy w ofercie ponad dwadzieścia tysięcy produktów, dlatego nie wszystkie produkty dostępne są na miejscu, w Bielsku-Białej.
|
|
|
|